Shoplog make-up musthaves

Lieve beauty's,

Met enige vertraging kwam donderdag dan toch mijn pakketje van make-up musthaves binnen. Ik wil de inhoud graag even met jullie delen in deze shoplog. Van sommige producten was ik werkelijk een beetje verbaasd! Ik ga nog niet heel hard reviewen want ik heb nog lang niet alles gebruikt en met een review is een lookfoto ook leuk dus dat komt nog wel, maar van sommige producten waarvan ik denk dat ik ze niet ga reviewen vertel ik wel in het kort mijn eerste indruk.

De producten waren brievenbus proof dus er zat gewoon een dikke envelop en bubbeltjesplastic omheen. Ik vond het niet bijzonder genoeg om daar een foto van te maken hihi! Maar de inhoud daar werd ik wel gelukkig van.
Kijken jullie met me mee?

Even alle producten op een rij:

Ik begin met een mooie roze kleur lipstick van Make-up Revolution in de kleur Cheer (EUR 1,49). Het is echt een lief kleurtje roze. Hij geeft redelijk pigment af, veel beter dan de lippenstiften van bijv. Max&More. Ik heb hem even op gehad om te kijken of de kleur mij staat en ik vind hem erg leuk. Hij gaat er niet supersnel af maar je moet hem wel bijwerken nadat je bijvoorbeeld iets hebt gedronken. Voor deze prijs kun je ook niet verwachten dat het de hele dag blijft zitten. Hij voelt erg fijn aan op je lippen, hij is lekker zacht.

Ik hou van pigmenten en die ik heb zijn bijna allemaa van J Cats Beauty. Ik zag deze kleuren (eye dust) van Make-up Revolution en ik dacht "jaaaaa die moet ik echt proberen"! De kleuren heten Dynamic en Supreme en ze kosten ook EUR 1,49 per stuk. Echt geen geld! Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd op mijn gezicht maar heb ze wel geswatcht..... Zie hieronder het resultaat. Ze pakken erg mooi en dik. Dit wordt echt oppassen voor niet teveel fall out op je gezicht maar de kleuren zijn zo mooi! Als ik pigmenten gebruik dan doe ik altijd een beetje in een jar, die kun je voor EUR 0,79 bij Boozyshop kopen (ze zijn nu in de aanbieding voor EUR 0,47). Met een kwastje breng ik dan het product aan vanuit de jar. Dat vind ik zelf erg prettig werken want je kan hem dichtdraaien en de volgende keer weer gebruiken. Je kunt natuurlijk ook een schoteltje gebruiken of een oud leeg potje wat je schoon hebt gemaakt. 

Bij de bestelling kwam een leuk kerstpresentje. Een Lash en Line mascara van W7, oftewel een mascara en eyeliner in 1. Dit had ik nog nooit gezien. Superleuk dat ze het er bij doen voor de feestdagen. De glittermascara is niet echt wat voor mij maar het eyeliner puntje ga ik vast wel een keer verwerken in een look. Ik hou van glittertjes. Bedankt!

   

Dit w7 Make up Night Glow Highlight en Illuminate (EUR 4,99) vond ik zo lief op de foto, ik dacht die wil ik wel gaan proberen. Toen ik hem uit de verpakking haalde dacht ik "huh, is dit nou een nagellak"? Ik draaide het potje open en er kwam een kwastje uit zoals een nagellakje. Ik deed hem op mijn hand om even te voelen en wat een mooi zacht spulletje is dat. Hij is stevig vloeibaar, ik ga hem zeker nog voor de kerst uitproberen om te kijken of ik hem op ga doen met kerst. Hij geeft echt een mooie glans. Ben erg benieuwd hoe dit op mijn gezicht staat. Dit betekent wel dat mijn routine iets anders moet zijn. Het is vloeibaar dus dan moet ik hem opdoen nadat ik mijn foundation heb op gedaan en voordat ik ga poederen. Een vloeibaar product moet je altijd op een vloeibaar product aanbrengen en een poeder op een poeder want anders krijg je vlekken. Ik heb wel nog een mooie cream blush liggen die ik weinig gebruik en ook heb ik nog wel wat donkere kleuren concealer om de bronzer mee te vervangen dus misschien is een vloeibare look ook wel een keer het proberen waard! Als jullie een review willen let me know! Hij staat niet op de planning namelijk.

   

Van deze mono oogschaduw van Make-up Revolution heb ik ook zeker geen spijt, wat een mooi doosje waar hij in verpakt zit. Ik heb niet de indruk dat ik een budgetproduct in mijn hand heb. Dit is de kleur goodlife en ook deze kost EUR 1,49. Ik heb deze gisteren in mijn ooglook gebruikt en hij is fijn. Hij blend lekker mee maar hij blend niet uit zodat je weer een nieuwe laag moet aanbrengen. Hij pakt direct goed op. Ik deed hem over een bruinroze basis heen en het effect was erg leuk. Helaas was mijn taxi gisteren aan de vroege kant dus ik kon geen selfies meer maken voor ik naar het revalidatiecentrum ging hihi.

   

Na het fijne chocolate palette was ik erg nieuwsgierig naar het Girls on Film oogschaduw palette van Make-up Revolution. Hij kost EUR 7,99. Ik wil deze gaan reviewen dus ik heb hem al geswatcht. Ik laat dat nog even niet zien maar een tipje van de sluier is dat hij mooie kleuren afgeeft. Binnenkort meer over dit leuke palette. Ook deze vind ik er mooi uitzien. Echt niet het idee dat het een budgetproduct is. Dat heeft Make-up Revolution goed gedaan!

   

Per slot van mijn favoriete merk een niewe i-divine Oh So Special Palette. Ik had hem al maar ik ben hem vergeten in het Revalidatiecentrum toen ik mijn make-up bijwerkte. Niemand heeft hem gevonden, net als mijn fijne Rituals douchegel en bodylotion. Jammer dat er geen eerlijke vinder was.... Maar dit palette hoort echt in mijn Sleek paletten collectie dus ik heb hem nog een keer besteld. Dit palette kost EUR 9,79. Hiermee is Make-up Musthaves een stuk goedkoper dan V&D waar ze rond de EUR 12,- kosten en bij andere webshops waar ze ongeveer EUR 10,- kosten. Ik ga ook over dit palette nog een review schrijven dus de swatches komen een andere keer online.

   

En dit was alweer mijn shoplog. Kennen jullie deze producten al? Ik ben echt benieuwd naar de budgetproducten van Make-up Revolution. Het voelt allemaal lekker aan en het ziet er mooi uit. Ook is mijn eerste indruk over de pigmentatie goed. De prijzen zijn echt top!

Neem echt ook eens een kijkje op de webshop van make-up musthaves. Ze hebben leuke producten en verkopen allerlei verschillende merken, va W7 tot Essie en van Sleek make-up tot L'Oreal en Make-up Revolution. Een divers en groot assortiment met een snelle service. Binnen twee dagen heb je je producten in huis (nu met de kersttijd kan dat wel iets vertraging opleveren maar dat ligt aan de postservice) en als er iets is dan kun je contact opnemen met de vriendelijke klantenservice. Ik ben blij dat ik deze webshop heb leren kennen.

Kennen jullie deze webshop al? Wat voor producten hebben jullie van Make-up Revolution?

With Love,

Olivia

Life Must Be Fabulous

Reacties: Shoplog make-up musthaves

shoplog

mooie items! Jammer dat je spullen niet zijn gevonden in t revalidatie centrum :( Ben benieuwd naar je swatches en reviews!

Nieuw bericht